Searching...

MUHYIDDIN LEBIH POPULOR DARI SITI NURHALIZA


BEKAS Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengakui diri beliau kini lebih banyak mendapat sokongan daripada rakyat sejak namanya digugurkan daripada kabinet, tiga minggu lalu.

Memetik Awani, beliau juga secara berseloroh menyifatkan tahap popularitinya lebih tinggi berbanding penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza.

Menurut beliau, “Orang mahu berselfie (bersama saya). Saya fikir saya lebih popular daripada Siti Nurhaliza.

“Saya tahu ini bukan sentimen orang Melayu (sahaja), orang Cina dan India salam saya dan berkata ‘support you’.

“Tindakan yang saya ambil ini mereka lihat wajar dan munasabah untuk perjuangkan nasib mereka, bukan orang Melayu sahaja tetapi semua kaum dalam negara ini,” katanya ketika berucap merasmikan mesyuarat perwakilan UMNO bahagian Pontian, Johor, pagi Ahad.

Muhyiddin yang juga merupakan Naib Presiden UMNO digugurkan daripada kabinet pimpinan Datuk Seri Najib Razak bersama dua lagi menteri iaitu Datuk Seri Shafie Apdal dan Datuk Seri Hasan Malek berkuatkuasa 29 Julai lalu. – SUMBER

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

 
Back to top!