Searching...

Kantoi !!! 3 Gambar Awek Cun Ini Terlupa Pakai Seluar Dalam Hingga Nampak SESUATU Ketika Shopping


KUALA LUMPUR: Bagi golongan wanita, mereka sentiasa mahu kelihatan cantik tidak kira di mana saja.Maksud cantik bukan saja pada bentuk tubuh badan dan paras rupa tetapi juga pada pakaian yang digayakan.



Mungkin kisah seorang gadis ini yang bersiar di satu pusat membeli belah dengan mengenakan pakaian seksi bertujuan mahu kelihatan cantik dan menarik perhatian khalayak untuk memuji kecantikkannya.


 Namun, beberapa keping foto yang tersebar di laman sosial menunjukkan sebaliknya apabila gadis berkenaan bukan saja memakai skirt pendek tetapi ia jarang dan paling mengejutkan dia tidak pakai seluar dalam!

Menurut sumber, gadis berkenaan bersiar di sekitar pusat membeli belah popular di Mustafa Centre, Singapura dan melalui eskalator termasuk singgah di bahagian kanak-kanak.Gadis itu juga kelihatan bersandar di teksi sambil mengangkat sedikit skirtnya untuk menampakkan pinggulnya yang seksi.

"Gadis berkenaan tidak memakai seluar dalam dan menarik perhatian ramai pengunjung lain."Di bawah sinaran lampu terang, dia kelihatan seperti berbogel sepenuhnya."Saya fikir dia seorang yang suka menayangkan diri. Siapa lagi yang berani menampilkan pakaian sebegitu tanpa seluar dalam?," kata salah seorang pengunjung menerusi emel seperti dilaporkan portal Stomp.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

 
Back to top!