Searching...

Kisah Sebenar Pernikahan Masyarakat Orang Asli Yang Mengejutkan Tanah Air...





Dream - sabtu Ogos 8, 2015 dan kemudian, yang ketika itu tidak akan dilupakan Bayu Kumbara. Akaun media sosial, tahniah Facebook berkahwin dan bahagia. Ya, pada hari dia akhirnya dapat berkahwin dengan seorang wanita yang kehausan.

Wanita graduan idola hati Antropologi, Universiti Andalas, dinamakan Jennifer Brocklehurst. Jennifer adalah seorang wanita dari Bridgewater, United Kingdom.

http://tapakiklan.com/
The tilt.com halaman, Jen, panggilan rapat Jennifer, menulis kisah pertemuan mereka. Pada masa itu, Jen, adakah percutian ke Sumatera pada bulan Januari. Dalam cuti Pulau Sumetra dia bertemu dengan Bayu. Perlahan-lahan tetapi pasti, cinta mereka saling berkaitan.

Walau bagaimanapun, Jen berkata bahawa akan ada halangan bahawa ia berhadapan. Bukan adat atau bahasa, tetapi kos perkahwinan.

Oleh itu, Jen mesti membawa ibu bapa ke padang untuk menonton anak perempuannya.

Untuk itu, Jen menulis bantuannya dalam halaman tilt.com. Beliau mensasarkan kos £ 2500 (Rp. 52 juta) bagi kos perjalanan ibu bapa dari England ke Indonesia. Tetapi, sehingga sumbangan perkahwinan yang pergi ke dara yang cantik itu hanya 1,000 pound ($. 21 juta).

Walaupun begitu, perkahwinan kedua beliau tidak dihentikan. Kedua-dua lelaki akhirnya berkahwin. Dalam foto yang dimuat naik dalam media sosial, Facebook, Bayu muka lucu dan indah Jen, mengembang. Tahniah !! ... (ISM) sumber

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

 
Back to top!