Searching...

Saya akan downloadkan video dalam youtube sebanyak 3 DVD dan poskan DVD pada anda

Saya akan bantu downloadkan sebarang video di dalam www.youtube.com untuk anda.
Anda tidak perlu donwload sebab ianya akan habiskan bandwith anda.

Berapa banyak download?
Saya akan downloadkan sebanyak 3 Keping DVD
1 DVD = 4.5GB 
3 DVD = 15.5 GB

Selepas download, bagaimana saya inginkan hasilnya?
Saya akan burn dan poskan DVD tersebut dengan POS LAJU dan ianya termasuk sekali dengan kos. Tiada hidden cost.

Saya nak download apa ye?
Banyak anda boleh download !!!  Video Tutorial, MTV, Video Klip, Training Video, How To, Movie (without subtitle) dan 18SX . Terpulang pada anda. Semua boleh download.

Format apa? Saya akan downloadkan dalam format mp4 agar anda mudah buka di mobile phone, portable DVD dan USB Movie Reader.

http://tapakiklan.com/
Berapa lama siap? Bagi saya masa untuk download. 15.5 GB file anda tu.

Persediaan? Anda boleh berikan saya link youtube anda dan saya akan downloadkan melalui link tersebut. Atau mesej saya dan kita boleh discuss dan bincang.

INFO LANJUT

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

 
Back to top!