Searching...

BIADAP! Kereta Langgar Motorsikal Berebut Pam Minyak


Satu kejadian yang agak menyakitkan hati berlaku di sebuah stesen minyak terjadi di mana kejadian tersebut cukup menggambarkan sikap segelintir manusia yang tidak ada sikap toleransi.


Menurut komen dalam fb Aiman Nizam yang mendakwa dirinya yang sebagai penunggang motorsikal tersebut telah menerangkan bagaimana berlakunya kejadian tersebut.

Ia berlaku di mana sebuah motorsikal dan sebuah kereta ingin mengisi minyak di sebuah stesen minyak. Melalui video yang dirakam oleh CCTV di premis tersebut menunjukkan motorsikal yang ditunggangi oleh seorang lelaki telah sampai terlebih dahulu daripada sebuah kereta  yang turut sama ingin mengisi minyak.


Rakaman CCTV

Remaja yang menunggang motorsikal tersebut terus ke kaunter untuk membuat pembayaran namun dan kereta putih tersebut kelihatan bergerak ke hadapan untuk ke pam minyak yang lain.
Sebaliknya dengan secara tiba-tiba pemandu kereta tersebut telah mengundurkan kereta dan sengaja melangggar motorsikal temaja itu dan terus melarikan diri.

Remaja tersebut mengejar dan sempat membaling topi keledarnya dan mengejar dengan motorsikalnya itu tanpa sempat mengisi minyak.

Apalah salahnya kalau tunggu sebentar untuk motorsikal tersebut mengisi minyak bukannya lama pun. Tak sabar dan tak bertimbang rasa.





sumber FB Sukan Star

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

 
Back to top!